شرکت پاناسونیک و محصولات برند پاناسونیک

شرکت پاناسونیک و محصولات برند پاناسونیک

پاناسونیک   Panasonic 

برای برسی ابزار و لوازم و محصولات کمپانی پاناسونیک با ما همراه باشید .

کمپانی پاناسونیک یکی از با تجربه ترین و با سابقه ‌ترین و قدیمی ترین برند های تولید کننده ‌ی تجهیزات و لوازم الکترونیکی خانگی در دنیا است ( تولید دوربین های عکاسی نیز از دیگر محصولات این شرکت بزرگ است ) . این برند ساخت کشور ژاپنی است که  یک قرن و حتی بیشتر در صنعت لوازم الکتریکی فعالیت چشم گیری دارد . به لطف سایت های معتبر خرید های اینترنتی کاربران می توانند محصولات و ابزار های خانگی برند پاناسونیک خود را به راحتی خرید و تهیه کنند . به علت بالا بودن درخواست ها برای داشتن محصولات با کیفیت شرکت پاناسونیک حجم خرید های اینترنتی امروزه بسیار افزایش پیدا کرده است .

شرکت ژاپنی  پاناسونیک از ابتدا تا سال ۲۰۰۸ با نامی به عنوان Matsushita Electric Industrial فعالیت می کرد و محصولات و لوازم خود را تحت برند پاناسونیک و تعدادی برند متفرقه دیگر رونمایی و به بازار عرضه می ‌کرد . در سال ۲۰۰۸ ، این شرکت اعلام کرد که نام رسمی خود را نیز به پاناسونیک تغییر خواهد داد و این کار را نیز انجام داد و بسیار جوابگو بود .

شرکت پاناسونیک در طول زمان فعالیت صد ساله ‌ی خود ، برند های متنوعی را پوشش داده و در نهایت تمامی محصولات را تحت نظر خود و زیر پرچم برند پاناسونیک متحد کرده است . محصولات  شرکت پاناسونیک همانند سایر برند های دیگر کشور ژاپن  یعنی سونی ، هیتاچی و دیگر برندهای ساخت محصولات الکترونیکی ، بسیار معروف و گسترده است . شرکت پاناسونیک از تجهیزات کوچک الکترونیکی مانند نیمه ‌هادی ‌ها گرفته تا لوازم خانگی مربوط به آشپزی و تمیز کاری  و تجهیزات سرگرمی هواپیمایی تولید می ‌کنند .

خرید و تهیه محصولات مارک پاناسونیک اصل  :

برند لوازم الکتریکی پاناسونیک Panasonic محصولات بسیار متنوعی دارد این برند در زمینه تولید محصولات زیادی فعالیت کرده است که شرکت ناسیونال یکی از برند های زیر مجموعه این شرکت است . برند ناسیونال برای ساخت لامپ و دوچرخه اتوی برقی ، لباسشویی ، آبگرمکن های برقی بود.

برند پاناسونیک قرارداد همکاری با شرکت های اروپایی از جمله فیلیپس را امضا کرده است و تجربه فنی میان این دو برند معتبر همواره رد و بدل می شود.

امروزه شرکت پاناسونیک محصولات شخصی برقی زیادی از جمله سشوار، اتو مو و … تولید می کند و این محصولات نیز مانند محصولات دیگرش طرفداران بسیار زیادی دارد . شما میتوانید لوازم شخصی برقی مارک پاناسونیک را از فروشگاه های اینترنتی سوراو خریداری و تهیه نمایید . کیفیت این محصولات می‌ تواند باعث شود که از قیمت هنگفت آن چشم پوشی کنید .

قیمت محصولات برند پاناسونیک  :

شرکت پاناسونیک طیف وسیعی از محصولات و تجهیزات الکترونیکی ، الکتریکی ، پزشکی و صنعتی را تولید و عرضه می ‌کند . برخی از این محصولات عبارتند از : سیستم ‌های سینما خانگی ، تلویزیون های ال ‌سی ‌دی و ال ‌ای ‌دی ، دستگاه ‌های تلفن ثابت بی سیم و با سیم ، سیستم ‌های پخش موزیک اتومبیل ، دستگاه ‌های اجرای دی وی دی ، دستگاه ‌های ضبط و پخش تصاویر دیجیتالی ، دوربین ‌های فیلم برداری ویدیویی ، دستگاه ‌های فتوکپی و فاکس ، دوربین‌ های عکاسی دیجیتال ، لوازم صوتی خانگی و سیستم ‌های صوتی حرفه‌ای ( اسپیکر ) ، وسایل برقی خانگی ( تلویزیون ، جاروبرقی ، یخچال و فریزر، مایکروویو، پلوپز، ماشین ظرفشویی ، ماشین لباسشویی ، سشوار، غذا سازهای خانگی ) ، سیستم‌ های اتوماسیون ساختمان های اداری ،  کولرهای گازی و تجهیزات تهویه هوا،  سیستم ‌های مخابراتی ، سیستم‌های دوربین های مدار بسته ، سیستم ‌های امنیتی ، تجهیزات مانیتورینگ ، پروژکتورها ، سیستم‌های سانترال مرکزی تلفن و PBX ، نمایشگرهای پلاسما ، سیستم ‌های پردازش اسناد ، نمایشگرهای دید بالا ، کامپیوترهای قابل حمل صنعتی ، لپ‌تاپ و …  محصولات پاناسونیک نسبت به کیفیت بالای آن قیمت بسیار مناسبی نیز دارد .

پاناسونیک ، اسم و نام برندی معتبر است که سال ‌هاست در بین تمامی مردم جهان توانسته کیفیت محصولات خود را در بین تمامی برند های تولیدی محصولات الکترونیکی و محصولات خودش حفظ کند .

شرکت پاناسونیک در 13 مارس سال 1918 میلادی در شهر اوزاکا ژاپن توسط شخصی به نام کونوسوکه ماتسوشیتا تاسیس شد و به طور رسمی کار خود را آغاز کرد . کونوسوکه ماتسوشیتا از همان ابتدای کار خود و برحسب نژاد ژاپنی خود همیشه به کیفیت محصولات خود توجه زیادی داشت. به همین خاطر توانست در همان اوایل کار، بازار جهانی را به‌ دست بگیرد و محصولات خود را به بسیاری از کشورهای  جهان صادر کند و استفاده از محصولات این شرکت جهانی و فراگیر شود .

ماتسوشیتا در اوایل فعالیتش در صنعت محصولات الکترونیک ، کار خود را از بخش فروش شرکت هیتاچی آغاز کرد . او به تولید لوازم برقی علاقه بسیار زیادی داشت و اولین تولیدات خود را از لوازم جانبی برقی آغاز نمود . در سال ‌های نخست کار خود توانست اولین محصولات خود را که لامپ دوچرخه و اتوی برقی بود را تولید و عرضه کند .

کونوسوکه ماتسوشیتا در سال 1927 میلادی برند ناسیونال را نیز به اسم خود به ثبت رساند . حتما برند ناسیونال را می‌ شناسید . در زمان خود یکی از محبوب‌ ترین برندهای لوازم الکترونیکی دنیا محسوب می‌شد. طوری که نام ناسیونال را با کیفیت آن می ‌شناختند .

این کارآفرین ژاپنی، ناسیونال را برای محصولات صوتی و تصویری برگزیده بود . در سال 1988 میلادی پس از موفقیت ‌هایی که شرکت پاناسونیک در زمینه ارائه محصولات کسب کرده بود و اسم و رسم این شرکت در تمام نقاط جهان مطرح شده بود ، نام پاناسونیک با ناسیونال ترکیب شد .

تولید محصولات با ترکیبی از پاناسونیک و ناسیونال تا سال 2008 میلادی ادامه داشت که بر اساس تصمیمات شرکت ، ماتسوشیتا نام برند را تنها به پاناسونیک اختصاص داده است . پس از جنگ جهانی دوم و آثاری که این اتفاق جهانی برای اکثر کشورها از جمله ژاپن در بر داشت ، ماتسوشیتا اقدام به بازسازی و سازماندهی دوباره شرکت پاناسونیک نمود .

وی در همین راستا توانست محصولات جدیدی را وارد بازار ژاپن و سپس به نقاط مختلف بازار های جهان عرضه کند . این محصولات شامل رادیو ، دوچرخه و انواع لوازم خانگی می‌ شد . ماتسوشیتا بعد از جنگ جهانی دوم کمک ‌ها و اقدامات زیادی را برای کشور ژاپن انجام داد .

او سعی کرد تا لوازم الکترونیکی مورد نیاز مردم را که برای یک زندگی لازم داشتند را تولید کند . از این رو، بیشتر به تولید محصولات خانگی روی آورد . همچنین کمک‌ های بسیاری به برادر همسرش کرد تا بتواند شرکت سانیو را راه ‌اندازی کند . گرچه سانیو هم در سال 2008 میلادی توسط پاناسونیک خریداری شد .

همچنین در همین سال این شرکت با نام تجاری شرکت صنعتی ماتسوشیتا به شرکت پاناسونیک با مسئولیت محدود تغییر اسم داد و اسم شرکت و نام برند ، هم ‌اسم شدند . شرکت پاناسونیک در سال 1950 خطوط تولیدی خود را به سرعت بالا برد و اقدام به تولید ضبط صوت، انواع تلویزیون، تجهیزات استریو و لوازم های خانگی الکترونیکی کرد.

شرکت پاناسونیک در سال 1953 میلادی آزمایشگاه تحقیقاتی مرکزی خود را تاسیس کرد . با این کار، علاوه بر کنترل بیشتر روی کیفیت محصولات ، قصد داشت تا با ساخت محصولاتی با تنوع یشتر و خلاقانه ‌تر بتواند بازار بیشتری را برای خودش دست و پا کند.

شرکت پاناسونیک همانند دیگر شرکت‌های بزرگ برای خود اهداف بزرگی را دنبال می‌کند. اهدافی که به راحتی کاربران و رضایت مشتریان شکل گرفته‌اند. این شرکت برای خود، شعاری را هم در نظر گرفت با نام ایده‌هایی برای زندگی . با گذشت زمان و توسعه و پیشرفت بیشتر شرکت پاناسونیک ، این شعار تغییر پیدا کرد و به شعار  زندگی بهتر، جهانی بهتر، تبدیل شد.

با افزایش محبوبیت پاناسونیک برای مشتریان ، این شرکت تصمیم به تولید تلویزیون ‌هایی با کیفیت فوق ‌العاده بالا نیز گرفت . به جرأت می‌توان گفت که شرکت پاناسونیک جزء سه برند اول تولید تلویزیون با کیفیت در جهان است . به دلیل اینکه رضایت و راحتی مشتریان را همیشه سرلوحه تولیدات خود قرار می دهد .

تلویزیون‌هایی با رزولوشن بالا و در مدل‌های Ultra HD، LED، K4 و سه بعدی که توانستند به فروش بالایی برسند. تلویزیون ‌های پاناسونیک توانستند شهرت خوبی را در جهان ازان خود کنند . به طوری که در اکثر کشورهای اروپایی و حتی آمریکایی محبوبیت بسیار بالایی به ‌دست آورد.

تا سال 2010 میلادی هیچ تلویزیونی حتی برند سامسونگ ، نه در کره و نه در چین ساخته نمی‌شدند . تلویزیون‌های شرکت های سونی ، پاناسونیک و سامسونگ همگی در کشور مالزی ساخته می‌ شد . البته به جز چند محصول پاناسونیک که در خود کشور ژاپن مونتاژ می‌شدند.

معیار های ارزش جهانی نشان می ‌دهند که برند پاناسونیک ارزش خرید بالایی دارد . طوری که با کسب نمره A توجه سرمایه ‌داران خارجی را برای خرید سهام این شرکت و سرمایه‌ گذاری جلب کرده است . انجمن PCRFY که سلامت اقتصادی و همینطور چشم‌ انداز رشد شرکت‌ها را نشان می‌دهد ، پتانسیل بالایی را برای شرکت پاناسونیک در نظر گرفته اند .

شرکت پاناسونیک کم ‌کم پا به عرصه محصولات ارتباطی هم گذاشت. این شرکت از تلفن‌های ثابت با کیفیت کار خود را آغاز نمود. پاناسونیک بیشتر از هر چیزی به محصولات ارتباطی خود اهمیت می ‌داد . به صورتی محصولات خود را در زمینه ارتباطات گسترش داد که اولین برند محبوب در کل جهان شناخته شده است .

کمتر کسی در دنیا وجود دارد که از تلفن‌های پاناسونیک استفاده نکرده باشد . اکثر ما انسان ‌ها ، کم و بیش با محصولات پاناسونیک برخورد داشته ‌ایم و حتی در حال حاضر هم با محصولات این شرکت ارتباط داریم .

با استفاده از فناوری و دانش روز دنیا و پیشرفت آن  ها توانست تکنولوژی‌های زیادی را روی تلفن ‌های خود قرار دهد . از جمله فناوری Eco که امواج کمتری را از طریق تلفن تولید می‌ کند و باعث می‌شود کاربران محیط سالم ‌تری داشته باشند . همچنین عملکرد مصرف باتری را تا 90 درصد کاهش داده که در نوع خود بسیار قابل توجه است .

شرکت پاناسونیک با تحقیق و توسعه بیشتر در مورد نیاز کسب و کارهای کاربران و بهبود روند آنها ، توانسته محصولات سانترال را تولید و به بازار عرضه کند . ساخت دستگاه‌ هایی که روند کار شرکت‌ها را به طور مناسبی تغییر داده و باعث می‌شود تا عملکرد و بهره ‌وری کارکنان شرکت‌ ها به طور چشم ‌گیری افزایش یابد .

از خواسته های شرکت‌ های بزرگ ، داشتن ارتباط راحت و آسان بین کارکنان آن شرکت است . به دلیل اینکه تعداد کارکنان شرکت زیاد بوده و دسترسی به آنها در همه حال و در هر شرایطی و زمانی برای شرکت‌ ها مهم است . شرکت پاناسونیک با تولید تلفن سانترال به ‌راحتی توانسته مشکلات ارتباطی بین کارکنان یک شرکت را برای  همیشه برطرف کرده و خدمات خود را در این زمینه بیشتر کند.

بعد از محصولات ارتباطی و اداری ، شرکت پاناسونیک به سراغ محصولات امنیتی رفت . آنها دریافتند که برای امنیت بیشتر مردم باید محصولاتی تولید کنند که علاوه بر کیفیت دارای امنیت بالایی نیز باشند .

دوربین‌ های مدار بسته و تحت شبکه پاناسونیک از محصولاتی هستند که توانستند رضایت کاربران زیادی را به خود جلب کنند . دوربین ‌های مدار بسته پاناسونیک در انواع و مدل‌های مختلف تولید شده و با کیفیت ساخت عالی وارد بازار شدند و به فروش رسیدند 

دوربین‌ های امنیتی با کارآیی‌ های متفاوتی که برای تمامی مشاغل و شرکت‌ ها بسیار مناسب هستند . همینطور کسب و کارهای کوچک نیز می ‌توانند از کاربرد های این محصولات برای رشد و توسعه تجارت خود استفاده کنند .

در سال 2012 میلادی فردی به نام کازوهیرو تیسوگا ، رسما رهبری شرکت پاناسونیک را به تنهایی بر عهده گرفت . تولید محصولات کشور پاناسونیک بر حسب تغییرات مدیریتی به کشورهای مختلفی واگذار شد. ازجمله این کشورها می‌توان به ویتنام ، مالزی و چین اشاره کرد . شرکت پاناسونیک برای اینکه بتواند از عهده بازارهای جهانی برآید ، مجبور است ساخت محصولات خود را به چند کشور واگذار کند .

البته ناگفته نماند که همه این شرکت‌ های خارجی که وظیفه تولید برخی محصولات پاناسونیک را دارند زیرنظر استاندارد های پاناسونیک فعالیت می‌ کنند . نمی‌ توان این را گفت که یک محصول انحصارا تولید یک کشور خاصی است . برند پاناسونیک برحسب نیاز و سیاست‌ های خود ، تولید محصولات را به این کشورها واگذار کرده است . ممکن است یک محصول در کشور چین ساخته شده باشد ولی می توان دید که ساخت مالزی یا حتی خود ژاپن آن محصول نیز در بازار وجود دارد .

در سال 1978 میلادی اولین شرکت خارجی پاناسونیک در شهر سنای کشور مالزی تاسیس شد . البته برای تولید هر یک از این محصولات پاناسونیک ، کارخانه ‌ای مجزا دارد . این شرکت خارجی کاملا زیرنظر پاناسونیک محصولات خود را تولید می ‌کند . این شرکت تولید کننده بخشی از محصولات ارتباطی و اداری مثل محصولات شنوایی مانند سمعک ، تلفن های تحت شبکه و لوازم خانگی است .

 

همچنین از دیگر فعالیت ‌های این شرکت می‌ توان به طراحی برخی محصولات برای پاناسونیک و تولید آن با استاندارد های بین‌المللی نیز اشاره کرد . محصولاتی از قبیل سیستم های سینمای خانگی و دوربین ‌های فیلم ‌برداری پاناسونیک اشاره کرد . حتی برخی از تلویزیون ‌های با کیفیت و سیستم ‌های تصفیه هوا نیز در این کشور تولید می ‌شوند .

از دیگر کشورهایی که شرکت پاناسونیک تولید محصولات خود را به آن کشور واگذار کرده کشور ویتنام می‌باشد . در سال 1996 میلادی پاناسونیک شرکت AVC Network را با سرمایه ‌گذاری به صورت شریکی تاسیس کرد . سپس از اول ماه اوت سال 2014 میلادی این شرکت به طور 100 درصد به عنوان یک شرکت خارجی برند پاناسونیک تبدیل شده و تا به امروز به فعالیت‌ های خود ادامه داده است .

این شرکت خارجی تحت نظر پاناسونیک طیف گسترده ‌ای از تلویزیون و سایر دستگاه‌های صوتی و تصویری را با فناوری و تکنولوژی پیشرفته ژاپنی تولید و به اکثر نقاط جهان به فروش می‌ رساند . این شرکت بیش از 1000 کارمند داشته و محصولات دیگری از یخچال فریزر و ماشین لباس شویی را نیز تولید می‌ کند .

در حال حاضر شرکت پاناسونیک در کشور چین یک شرکت تولیدی دارد که به تولید محصولات الکترونیکی  برای پاناسونیک می پردازد . وظیفه این شرکت تولید و عرضه قطعات الکترونیکی مصرفی برای لوازم الکترونیکی خانگی است . برخی از محصولات ارتباطی و اداری  مانند تلفن های بیسیم را نیز تولید می‌ کند .

توجه داشته باشید که خود شرکت پاناسونیک در ژاپن نیز همچنان فعالیت دارد و اغلب محصولات خودش را تولید می‌ کند . نتیجه می ‌گیریم که صرفا محصولی که در کشوری به غیر ژاپن تولید می‌شود دلیل بر بی‌ کیفیت بودن آن محصول نیست . زیرا پاناسونیک بر همه کارخانجات خود اشراف کامل داشته و در هر کشور خارجی محصولات خودش را با بهترین کیفیت می‌ سازد .

 

تهیه و تنظیم : ایده آل دوربین - خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک