بروزرسانی دوربین Lumix FZ1000 پاناسونیک

 

بروزرسانی کاربردی ترین دوربین عکاسی پاناسونیک

شرکت پاناسونیک اینبار به سراغ به روزرسانی دوربین FZ1000 خود رفته است. مدل جدید این دوربین که پاناسونیک لومیکس FZ1000 II با سنسور ۲۰.۱ مگاپیکسلی فوق حساس CMOS است ، لنزی با قابلیت زوم ۱۶ برابری نیز دارد.

پاناسونیک لومیکس FZ1000 II

بدنه دوربین پاناسونیک لومیکس FZ1000 II بسیار شبیه به مدل‌های DSLR است اما لنز آن قابل تعویض نیست. با این حال امکان ضبط ویدیوهایی با کیفیت 4K را با قیمتی به مراتب پایین تر از مدل‌های DSLR و بدون آینه به ارمغان می آورد. این دوربین با قیمت ۸۹۸ دلار به بازار عرضه می شود.

عکاسان با بهره گیری از محصول جدید پاناسونیک قادر به فیلمبرداری Full HD با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه هستند اما این حجم در رزولوشن 4K به حدود ۱۰۰ مگابیت در ثانیه با نرخ ۲۹.۹۷ فریم بر ثانیه محدود می شود. توجه کنید که طول این ویدیوها از ۳۰ دقیقه فراتر نمی رود. دوربین به میکروفون داخلی مجهز است اما برای ثبت صدا با کیفیت بهتر می توان از میکروفون های مجزا نیز استفاده کرد.

دوربین پاناسونیک بریج لومیکس FZ1000 II از نظر سهولت کارایی استفاده شبیه مدل های Point & Shoot است که تنظیمات نوردهی و فوکوس را خود به صورت خودکار انجام می دهد و تنها فشردن کلید شاتر بر عهده عکاس قرار می گیرد.

یکی از ویژگی های شاخص دوربین عکاسی پاناسونیک لومیکس FZ1000 II قرار گرفتن یک حسگر 1 اینچی CMOS در کنار لرزشگیر اپتیکال ۵ محوره است. در این دوربین عکاسی از لنز لایکا DC Vario-Elmarit استفاده شده که فاصله کانونی آن برابر با ۲۵ تا ۴۰۰ میلی متر است. این لنز با گستره ایزوی ۱۲۵ تا ۱۲۸۰۰ و گشودگی دیافراگم f/2.8-4، پوشش زوایای واید تا تله فوتو نور قابل توجهی زیادی را از خود عبور می‌دهد و با حداقل خطای رنگی و امواج به ثبت تصاویر با کیفیت بالا در محیط های تاریک با نور کم کمک می کند.

شاتر مکانیکی این دوربین عکاسی پاناسونیک قابلیت تصویربرداری با سرعتی بین ۱/۴۰۰۰ ثانیه تا ۶۰ ثانیه را دارد. این بازه زمانی برای شاتر الکترونیکی هم بین ۱/۶۰۰۰۰ تا یک ثانیه است. ثبت پی در پی تصاویر بسته به رزولوشن انتخابی با نرخی بین ۲ تا ۳۰ فریم بر ثانیه انجام خواهد شد. دوربین پاناسونیک لومیکس FZ1000 II علاوه بر فلش داخلی به درگاه اتصال فلش خارجی هم نیز مجهز شده است.

از دیگر قابلیت های لومیکس FZ1000 II باید به منظره یاب الکترونیکی با پوشش صد در صدی، نمایشگر ۳ اینچی آن از نوع LCD، پشتیبانی از SD‌ کارت و اتصال به شبکه های وای‌ فای اشاره کرد. درگاه های اتصال هم شامل میکرو HDMI و میکرو USB 2.0 خواهد بود.

 

تهیه و تنظیم : ایده آل دوربین - خدمات ویژه پس از فروش