معرفی تلویزیون LZ2000 پاناسونیک

تلویزیون LZ2000 پاناسونیک

اخیرا شرکت پاناسونیک از عرضه تلویزیون OLED پرچمدار خود به نام LZ2000 ، در دو سایز 55 اینچی و 65 اینچی و برای نخستین بار 77 اینچی خبر داد .

تلویزیون‌ های OLED پاناسونیک به لطف قابلیت تنظیم هالیوودی و دقت رنگ فوق ‌العاده ، بهترین انتخاب برای تماشای فیلم‌ ها و سریال‌ های تلویزیونی با کیفیت بالا هستند . تلویزیون پاناسونیک  LZ2000   با تنظیمات جدید صفحه کنترل گیمینگ ، تشخیص خودکار  GPU NVIDIA، تأخیر ارتقا یافته 60 هرتز و پشتیبانی از ورودی های   HDMI2 و 1 ، یک تلویزیون  بینظیر برای بازی کردن  است .

پاناسونیک با بهینه‌ سازی دقیق تصویر بر حسب دمای رنگ ، مقدار نور محیط و تشخیص بهتر ژانر هوش مصنوعی خودکار، کیفیت تصویر و صدای فوق العاده ای را بدون توجه به نوع یا محتوایی که مشاهده می‌ شود ، ارائه می‌ دهد .

تغییرات جدید بلندگو های جلویی همچنین قابلیت استفاده جدیدی را رونمایی می کنند و اجازه می دهند صدا ها به طور دقیق در داخل فضا پخش شوند .

 

 

 

 

تلویزیون LZ2000 از زاویه دید تصویر بر اساس زمان مشاهده ، بهینه شده است .

تلویزیون OLED LZ2000  پاناسونیک دارای سنسور های بسیار پیشرفته و جدیدی است که دمای رنگ نور محیط را خودکار تشخیص می دهد و محتوا را برای ارائه یک تجربه طبیعی در حین تماشای محتوای در حال پخش در طول روز، محیا می کند . این ویژگی جدید تکیه بر حالت خودکار هوش مصنوعی پاناسونیک تولید شده است که سال پیش رونمایی شد و از هوش مصنوعی استفاده می کند که به صورت همزمان برنامه در حال پخش را شناسایی می کند و به طور اتوماتیک کیفیت تصویر و صدا را بدون نیاز به تنظیمات دستی توسط شخص ، بهینه می کند .

سنسور جدید همراه با پردازنده HCX Pro AI کار می کند تا صدا را به صورت جداگانه به واقع بینانه ترین و طبیعی ترین حالت ممکن بر اساس نور محیط تنظیم کند تا برای مخاطبین تجربه مشاهده راحت تری در شب ارائه دهد .

حالت هوش مصنوعی خودکار اکنون نوع محتوایی را که میخواهید تماشا ‌ کنید ، به‌ طور خودکار تشخیص می‌ دهد و به ‌طور اتوماتیک کیفیت تصویر و صدا را هماهنگ ‌تر بهبود بخشد . به عنوان مثال ، اگر در حال تماشای فیلمی با کیفیت بالا هستید ، انگار که به سینما رفته اید . اما اگر در حال تماشای برنامه مسابقه ورزشی هستید ، تلویزیون پاناسونیک OLED LZ2000 آن را تشخیص داده و کاربر را به صورت مجازی به خود استادیوم می برد .

 

 

 

کیفیت سینمای تنظیم شده هالیوودی

تلویزیون جدید 77 اینچی OLED LZ2000 «Master OLED Pro – Cinema Size»  نام دارد .

هر سه اندازه این تلویزیون از آخرین نسل پیکربندی «Master OLED Pro» با ارائه روشنایی بیشتر برای بهبود پردازش کیفیت تصویر استفاده می‌ کنند . نتیجه این است که ، روشنایی سطح متوسط ​​را افزایش می‌ دهد و صدای بیشتری را از HDR ارائه می‌ کند و دقت بیشتری در تولید دوباره جزئیات در محیط های روشن‌ تر ارائه می‌ کند .

تلویزیون OLED جدید LZ2000 ترکیبی از دقت فنی پاناسونیک است که توسط دانش و مهندسی ژاپنی با مهارت های تنظیم رنگ Stefan Sonnenfeld ، موسس و مدیر عامل شرکت Sonnenfled امکان پذیر شده است.  یکی از همکاران قابل اعتماد بعضی از برترین  فیلمسازان دنیا است . او یکی از معدود هنرمندان برجسته ای است که از قدرت درجه بندی رنگ برای انتقال احساسات و داستان سرایی در فیلم هایش ، استفاده کرده است Sonnenfeld.  که توسط NPR به عنوان « داوینچی فیلم‌ ها » نقد می‌ شود ، مهارت‌ های خود را به‌ عنوان یک رنگ آمیز و نقاش در بسیاری از پرامتیاز ترین و محبوب‌ ترین فیلم های دهه گذشته ، از جمله A Star is Born,” “Wonder Woman,” “Man of Steel,” “Beauty and the Beast,” “Star Wars: The Force Awakens,” “Jurassic World,” “300”  و بسیاری آثار دیگر است. مانند بسیاری دیگر از رنگ‌ آمیزان برجسته و ویرایشگران پس از تولید ، او از صفحه نمایش OLED پاناسونیک به عنوان نمایشگر مرجع مشتری با فرمت بزرگ استفاده می‌ کند.

تلویزیون پاناسونیک OLED LZ2000 از طیف گسترده‌ ای از فرمت ‌های  HDR، از جمله  Dolby Vision IQ ، Dolby Vision، Filmmaker Mode ، HDR10+ Adaptive و HLG Photo، فرمت تصویر ثابت که عکاسی ثابت را به دنیای HDR  آورده است ، پشتیبانی می‌ کند .

 

 

 

 

پیشرفت های صوتی – صدای جهت دار

تلویزیون پاناسونیک OLED LZ2000 علاوه بر پکیج صوتی تلویزیون یکپارچه 360 درجه Soundscape پاناسونیک که قادر به ارائه تجربه صوتی جدید فراگیر Dolby Atmos است ، صدای جهت دار را عرضه می کند . چندین واحد بلندگوی داخلی با جهت به سمت بالا ، جهت های جانبی ، و بلندگو های جلویی صحنه صدای فضایی با محتوای Dolby Atmos برای مخاطب ایجاد می کنند .

پاناسونیک ، اولین برند تلویزیونی است که بلندگو های داخلی با قابلیت پخش به سمت بالا و پخش جانبی را معرفی کرد، کیفیت صدای خود را با بلندگو های ‌ردیفی جدید که در تمام طول تلویزیون به کار گرفته می‌ شوند ، برای تجربه صدایی فراگیر ارتقا داده است .

این بلندگو های جدید ، چندین مزیت از جمله سطح صدای گسترده تر با صدای دقیق تر، واضح تر و صدای جهت دار را ارائه می دهند . تلویزیون پاناسونیک OLED LZ2000 با استفاده از یک رابط کاربری گرافیکی بسیار ساده ، تنظیم بلندی نسبی صدا را در قسمت‌ های مختلف اتاق ممکن می ‌کند و دارای سه حالت است

حالت دقیق که اجازه می دهد تا صدا را به یک نقطه خاص هدایت کنید .

حالت منطقه ای که به شما اجازه می دهد صدا را به گروهی از افراد در یک منطقه خاص از اتاق منتقل کنید.

حالت نقطه ای که می تواند صدا را در یک نقطه خاص افزایش می دهد در حالی که دیگران هنوز می توانند صدا را بشنوند .

صدای جهت دار عالی تلویزیون  پاناسونیک OLED LZ2000  می تواند صدا را از سمت کودکانی که خوابیده اند دور کند و همچنین صدای تلویزیون را برای افرادی که کم شنوا هستند ، افزایش دهد .

 

 

 

 

پیشرفت در بخش بازی تلویزیون پاناسونیک  LZ2000

تلویزیون پاناسونیک OLED LZ2000 پیشرفت‌ های بیشتری را برای تعداد فراوانی از گیمر هایی که تلویزیون‌ های پاناسونیک را به عنوان مانیتور بازی های خود انتخاب می‌ کنند ، ارائه داده است .

یک ویژگی جدید ، صفحه کنترل بازی ، همه تنظیمات و اطلاعات مربوط به بازی را در یک مکان جمع‌ آوری می‌ کند و آنها را برای بازیکن به عنوان یک لایه روی بازی ارائه می‌ دهد تا هرگز برای دسترسی به آن‌ ها نیازی به ترک بازی نداشته باشد . می توان آن را طوری برنامه ریزی کرد که تنها با یک کلیک بر روی ریموت کنترل با مختص کردن آن به دکمه قابل تنظیم “My App”  به آن دسترسی آسان داشت .

پوشش صفحه کنترل بازی دسترسی کاربران را به قابلیت ها و اطلاعات کلیدی زیر را به صورت همزمان فراهم می کند :

اطلاعات : این گزینه تمام اطلاعاتی را که از بازی و منبع می ‌آید ، مانند فریم ریت ، متادیتای HDR و داده ‌های نمونه‌ فرعی کروما را نمایش خواهد داد .

تقویت‌ کننده دید در تاریکی   Dark Visibility Enhancer به گیمر اجازه می‌ دهد تا قسمت تاریک نزدیک صحنه‌ های تاریک را به‌ صورت ‌دلخواه تنظیم کند ، و پیدا کردن مسیر رو به جلو یا شناسایی دشمنان پنهان شده در سایه‌ ها را آسان ‌تر پیدا می‌  کند .

حالت مشاهده  Viewing Mode  به گیمر این اجازه را می‌ دهد تا حالت مشاهده را به صورت لحظه ای و در همان زمان تغییر دهد و جلوه را به صورت زنده مشاهده کند تا ظاهری را که مورد دلخواه او است ، انتخاب کند .

به لطف پشتیبانی از  VRR، تلویزیون OLED LZ2000 پاناسونیک قابلیت این را دارد تا بسیاری از مشکلات احتمالی و جانبی کنسول مانند افت کیفیت و لرزش را در صورت بالا بودن وضوح رندر و LOD ( سطح جزئیات ) یا وجود اشیاء و افکت های بالا را در یک زمان حل کند . با روشن بودن گزینه VRR  تلویزیون و کنسول سرعت فریم و زمان را خودکار هماهنگ می‌ کنند تا تجربه‌ ای تازه تر را به کاربر ارائه دهند .

 

 

 

پیشرفت های  My Home Screen 7.0

تلویزیون  OLED LZ2000  پاناسونیک دارای جدید ترین نسخه از سیستم ‌عامل تلویزیون هوشمند بسیار عالی پاناسونیک ، My Home Screen 7.0  است که  تمام سرویس‌ های اصلی پخش ویدیو را ساپورت می‌ کند و شامل پیشرفت هایی در خصوص دسترسی به همراه عملکرد جدید my Scenery است که شامل مجموعه ‌ای از ویدیو ها و عکس های آرامش ‌بخش گرفته‌ شده است که از سراسر جهان توسط سازمان Joy فراهم شده است . همچنین تلویزیون OLED LZ2000 دارای منوی تنظیمات دسترسی آسان نیز است که شامل کنترل صدا ها ، توضیحات صوتی ، بهبود دیالوگ های صوتی و ویژگی‌ های زیرنویس برای ناشنوایان ، برای بهبود دسترسی به این تلویزیون است .

 

تهیه و تنظیم : شرکت ایده آل دوربین - برترین نمایندگی در مرکز تهران